Jdi na obsah Jdi na menu
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz

MORTAL FEAR: Demo CD Chroptění o pomoc - Recenze

17. 8. 2007

MORTAL FEAR: Demo CD Chroptění o pomoc - RECENZE

Pelhřimovská grupa Mortal Fear pořídila ve studiu Music Service  své první řadové CD v nové sestavě, které je  sice opět prezentováno jako demo, což by mohlo být pro někoho vysvětleno  délkou  hrací doby, jenž dohromady nepřesahuje délku 30 minut, hlavně však nebylo lisováno, v čemž osobně vidím hlavní důvod pro toto označení.

Nyní pár slov k samotnému hodnocení dema. Hned na úvod musím říci, že se jedná o dílko opravdu vydařené, alespoň podle mého názoru. Kapela nám nabízí celkem jedenáct skladeb ve stylu hutného old school deathmetalu s občasnými prvky grindu i HC, přičemž  intro s outrem tvoří nápaditě zvolené melodie ze seriálu Dobrodružství kriminalistiky a Hříšní lidé města pražského. Agresivitou, také však obrovskou energií nabitá hudba svojí podstatou zcela koresponduje z texty zabývajícími se hlavně nekrofilní tématikou, patologií, ovšem i zápornými lidskými vlastnostmi, přesně tak, jak to bývá pro tento žánr typické. Jejich názvy jsou dostatečně výmluvné: Nekrolabužník,Omrdán bestií...

Kladně bych zhodnotil  zejména pestrou rytmiku, střídání tempa, které přechází od rychlých sypaček až do pomalejších poloh, zajímavé kytarové motivy, vcelku čistý zvuk a vyvážený poměr všech nástrojů. K tomu je třeba ještě na závěr přičíst vkusně zhotovený obal. Osobně považuji tohle demo za lehce nadprůměrné, je za ním vidět kus kvalitně odvedené práce.

Při opakovaném poslechu CD jsem se rozhodně nenudil a pevně doufám, že kluci tímto počinem neřekli své poslední slovo. Pro začátek dobrý start.

Hodnocení: 4 body

Stupnice: 1-odpad,2-slabé,3-průměr,4-nadprůměr,5-geniální.